Do Niemiec sprawdzić poziom zamordyzmu za naszą granicą

Czwartek, 16 grudnia 2021 | dodano: 16.12.2021

Już całe lata, nie robiłem zakupów w Niemczech. ponieważ media  głównego nurtu prześcigają w  zachwytach nad tym,  że  gdzie indziej  kwitnie totalitaryzm i jak tam jest wspaniale, przejechałem to zweryfikować.  Warto wiedzieć , czy bez segregacji da się jeszcze coś kupić za naszą miedzą ?

Nie  wiem  co się dzieje w dużych miastach, ale test w Loecknitz wypadł pozytywnie,  teoretycznie do sklepu można wejść tylko w maseczkach z filtrami, klienci faktycznie się dosyć karnie stosowali, choć w  zwykłej szmacie z wywalonym nochalem też dało się wejść.

Wszedłem do dwóch sklepów na dwa różne sposoby, w pierwszym  założyłem zwykłą szmatę i miałem nos na wierzchu,  w drugim  w ogóle bez maseczki, nikt mnie skanował, nikt nic nie powiedział.  Dodam, że w pierwszym sklepie, bez maseczki pracowały wszystkie kasjerki  i personel sklepu, nie jest jeszcze więc tak źle.

Uprzedzając, wyjaśniam , nie jestem żadnym antyszczpionkowcem, ani koronasceptykiem, natomiast jestem przeciwnikiem zamordyzmu i życia w totalitarnym kraju  oraz segregowania ludzi.  Powrót przez Gumieńce z wizytą w sklepie rowerowym  Sklep rowerowy KONIKSport oraz przez CC.