Pętla dobieszczyńska

Niedziela, 30 stycznia 2022 | dodano: 30.01.2022

No może nie zupelnie pętla dobieszczyńska, po sam Dobieszczyn ominąłem skrótem przez las.

Dziś tematem numer 1 jest wichura, podobno największa od 18 lat, jazda była więc możliwa dopiero jak zelżał wiatr.  Po drodze dużo śladów po szkodach,  na trasie ze Stocla do Buku,  droga musiała być całkowicie nieprzejezdna, w kilkunastu miejscach, były ślady po usuniętych już drzewach.  A na Pogodnie w domu rodzinnym mojego taty,  wichury nie przetrzymała 100 letnia jabłoń, gdzie poszły 2 główne konary, tak więc w kolejnych dniach będę miał tam także związane z tym zajęcie.

| 16:44 poniedziałek, 31 stycznia 2022 | linkuj A ja przez skutki wichury nie mogłem wjechać na Cmentarz Centralny, bo jest zamknięty na czas usuwania zniszczeń po huraganie. Aż strach pomyśleć w jakim stanie jest otoczenie grobów brata i rodziców.
meteor2017
| 21:54 niedziela, 30 stycznia 2022 | linkuj No tak, takie widoczki były u nas już dwa tygodnie temu... jak bardzo nam się teraz oberwało zobaczę jutro, bo dziś przez większość dnia padało, oprócz tego że wiało.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kaweg