Pałac w Wartin

Niedziela, 13 lutego 2022 | dodano: 13.02.2022

Bardzo długo omijałem Niemcy, jakoś teraz znowu jazda tam sprawia mi wiele radości.   Kolejna jazda w tym kierunku,  z tą samą myślą przewodnią, pomęczyć się na początku, by wracać razem z wiatrem.  Wyjazd opóźnił się o kilka godzin, ciut krótszy niż ostatnio, ale nie można narzekać.

Tam przez Rosówek , Rosow, Radekow,  Tantow, Damitzow ...

Zjazd do  Schönfeld - z kierunku Damitzow

Luckow - skręt na Casekow,  Osobny zielony drogowskaz informuje, że zostało  5 km do pałacu.  Po wyjeździe na skraju drogi z płyt stoi kolejny znak, który pokazuje, że zostało 4 km. Rzecz w tym,  że w chwili kiedy piszę to relacje, znaj pokazuje ewidentnie zły kierunek,  pokazuje by jechać na Casekow, tak zrobiłem. Oczywiście można to zrobić, to jest główna droga, ale na pewno nie będzie wtedy 4 km.  z Casekow do Wartin zostaje 6 km,  jak się domyślam chcąc skorzystać z drogi turystycznej, po wyjeździe z Luckow należy skręcić w prawo w równą drogę z płyt.

Wyjazd z Casekow na Wartin

Kościół w Wartin i przydrożne drogowskazy

Pałac w Wartin tuż obok

Stąd prosto do krzyżówki Sommerdsorf i skręt na Penkun, skąd najkrótszą drogą dojechałem do Bobolina,    Dawno nie wracałem z Bobolina przez Gumieńce, a tu niespodzianka, piękna droga rowerowa od Stobna aż do granicy miasta. Gdy jechałem ostatni raz za Gumieńcami były roboty, ale  nie mogłem wtedy wiedzieć, że będzie i ta nowa ścieżka rowerowa.

Poza tym w drodze tam i z powrotem wizyta na CC, jak już jestem tam obok nie mogę nie zajrzeć, na krótką modlitwę, jeżeli tylko jest możliwość wjazdu.