Pasewalk - Nechlin ( pętla)

Niedziela, 27 marca 2022 | dodano: 27.03.2022

Z aparatem pechu ciąg dalszy... ostatnio w Schwedt zauważyłem, że zostawiłem karty pamięci przy komputerze,  po włożeniu  karty do aparatu  okazało się, że aparat przestał ją widzieć, nie udało mi się do dziś rozwiązać problemu, więc  dziś  z konieczności  jechałem bez aparatu. Sprawa jest w trakcie rozwiązywania

Tymczasem,  dzisiejsza trasa to jazda do Pasewalku wzdłuż głównej drogi krajowej,  dalej  szlakiem rowerowym początkowo wzdłuż drogi 109 ( kierunek Prenzlau),  do Rollwitz, z Rollwitz  nowo wybudowanym szlakiem rowerowym do  Nieden, opuściłem szlak rowerowy idący dalej do Prenzlau i odkryłem parę nowych pomysłów na kolejne wycieczki.   Dalsza trasa to Nieden  - Damerow tu zdecydowałem się na objazd do Schoenfeld  - objazd po wiosce pełnej brukowych dróg, dalej płytami do  Neuenfeld -  tam początkowo drogą brukowaną, potem kamienistą do  Zuesedom -  potem brukową drogą do Fahrenwalde -  dalej prosto  drogą z płyt, potem przez las i znowu drogą brukową  do Caselow, gdzie zaliczyłem kapcia, stąd do Rossow i dalej główną drogą do Szczecina,  po drodze dwukrotnie przejeżdżając przez cmentarz.