Pętla za Pasewalkiem - 2 nowe skróty

Niedziela, 10 kwietnia 2022 | dodano: 10.04.2022

Bez konkretnego celu,  wyszło jak wyszło, ogólnie miałem jechać na zachód, a dokąd to się okaże ...   dwukrotna wizyta na CC

Mapka kluczowy fragment, stacja początkowa i końcowa to Szczecin

Nowo przetestowana droga  łącząca  drogę na odcinku Broellin - Rollwitz  z  Zuessedon. Droga pozwala na ominięcie  długiego odcinka z bruku z kiepskim boboczem  między Zusedom a Fahrenwalde

Koniec skrótu z drugiej strony von - Arnim - Strasse.  Droga bardzo wygodna, a nie oznaczona żadnymi znakami.

Łacznik szlaków i mapka, długo zastanawiałem się gdzie jechać, pojechałem dalej na zachód

Nechlin

Tu postanowiłem jechać przez Brietzig do Pasewalku

Dosłownie kawałek dalej, droga zamieniła się w polną, co początkowo mnie zniechęciło, zacząłem wracać do Nechlin, i na stacji kolejowej zrobiłem sobie drugie śniadanie.  Tam po spojrzeniu na mapę, postanowiłem wrócić i dobrze zrobiłem.

Koniec skrótu na południe od  Brietzig

Na horyzoncie Brietzig

Brietzig, pomnik ku czci I wojny światowej

Koniec Brietzig  i kolejna decyzja by pojechać skrótem do  Papendorf. Droga brukowa z poboczem,  jak dla mnie warta by w przyszłości brać ją zawsze pod uwagę

Wjazd do Papendorf

Widok do tyłu

Skrót w Pappendorf, przy kościele, droga nie oznaczona żadnymi znakami

Stąd już prosto drogą  B 104, z wyjątkiem samego Pasewalku, po którym zrobiłem objazd by przypomnieć sobie wszystkie drogi i skróty, by kolejnym razem już nie kluczyć.