Borowiki usiatkowane

Środa, 7 września 2022 | dodano: 07.09.2022

Wydaje się, że był to krótki  wysyp na borowiki zwłaszcza te szlachetne i ich liczba zaczyna drastycznie spadać. Zacząłem od miejscówki, gdzie w sobotę trafiło się  w 1 miejscu ponad dwadzieścia sztuk i nie było nowych owocników, w jednym miejscu na wzgórzu w miejscu gdzie były borowiki szlachetne, zaczęły się pojawiać borowiki usiatkowane.  Borowiki szlachetne pojawiały się już bardzo sporadycznie, później jeszcze objazd po Puszczy.  Powrót " drogą górką".  W sumie trafiło się około 50 sztuk.  Jest ich mniej, ale są coraz bardziej zdrowe.

Borowiki to jednak tylko  dodatek i trofeum który fajnie wychodzi na zdjęciach,  grzyb o najważniejszym znaczeniu to podrzybek i na wysyp jego czekam.

Z jadalnych grzybów można trafić muchomory czerwieniące ( nie mylić z muchomorem czerwonym) oraz borowiki ceglastopore.

| 08:48 czwartek, 8 września 2022 | linkuj Wychodząc z Bikestats zauważyłem, że już masz za sobą dziewięć tysięcy kilometrów - brawo.
| 08:46 czwartek, 8 września 2022 | linkuj Obiecujące zdjęcie zwłaszcza w aspekcie deszczu, który dziś (czwarteK) obficie pada.
| 17:37 środa, 7 września 2022 | linkuj Ja tam jeszcze na nic nie trafiłam z wyjątkiem jednego maślaka pstrego.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa esciu