Kurs z grzybami na Pogodno

Wtorek, 20 września 2022 | dodano: 20.09.2022

Około 270 podgrzybków w 3 godziny. Na miejscówce, gdzie zacząłem tak udany zbiór, dwa dni temu, tylko niedobitki i sporo spleśniałych sztuk, były więc jeszcze trzy różne miejscówki, w tym na trzeciej sosnowej, w ogóle nic nie było, dopiero na czwartej było pełno maluchów i to pomimo tego, że był przede mną inny Pan z rowerem, maluchy ledwo widoczne, więc on zostawił dużo i ja pewnie też, bo kręcąc się w tych samych miejscach w kółko znajdywałem nowe.

Grzybobranie na zamówienie osób z rodziny nie obeznanych z grzybami, zawiezione na Pogodno i tam zrobione, na zbiorowy obiad, na jutro i pewno na zamrożenie.   Ja smażę bez cebuli i dodatku śmietany, składniki, grzyby, smalec, ziele angielskie, liść laurowy, sól, czosnek, pieprz, jak robię pod siebie,  zamiast pieprzu na koniec daje papryczki chili mając przy okazji źródło witaminy C i nie tylko.

W Tanowie spotkałem Jarka vele Gada bagiennego, pozdrawiam, jeżeli to przeczyta

Wróciłem bez grzybów, za z jabłkami jeszcze poniemieckimi i super dobrymi z ogrodu i innymi smakołykami, taki "handel wymienny " :)

| 16:48 wtorek, 20 września 2022 | linkuj Wyjątkowo atrakcyjny sposób spędzenia czasu a mnie miło zobaczyć jak na foto wygląda piękny zbiór grzybów, mnie dziś to nie było dane i niepotrzebnie namówiłem Kubę by zaglądnąć do lasów pod Blankensee a tam praktycznie grzybów nie ma. Cikekawy przepis na smażone grzyby.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa erzep