Wysyp na lewobrzeżu ...

Niedziela, 18 września 2022 | dodano: 18.09.2022

Moje prognozy i kolejność pojawiania się grzybów się sprawdziła,  Było prawobrzeże, pora na lewobrzeże.

Sam początek wysypu, dwie  wieloletnie miejscówki w głębi lasu, pierwsza nietknięta, w godzinę z minutami pełny kosz, przejście przez paprocie, na drugie pole, w części południowej to samo, tempo rzędu 300 - 400 na godzinę,  schylamy się po jednego, a widzimy dziesięć następnych.  część północna ktoś mnie ubiegł, ale musiało być  to samo, o czym świadczy, że ktoś wycinał same kapelusze i zostawiał nogi. . Zbiór w niedziele po 11:00, nie wiedziałem czy pojadę, miało rano padać, celem było sprawdzenie, czy za Tanowem są w ogóle grzyby ?  Mam  w tej chwili ogląd jednak to tych dwóch miejsc, bo poza tym nigdzie się nie kręciłem. Zbiór świerki, podłoże mech, twarde błyszcząc mokre kapelusze, w sam raz na ocet.  Sporo zostawiłem.

| 16:23 niedziela, 18 września 2022 | linkuj Myślę, że jesteś w pełni ukontetowany ze swych zbiorów, bo są fantastyczne. Przejeżdżałem skrajem Puszczy Wkrzańskiej i widziałem dziesiątki aut przy drogach wjazdowych do lasu mnie to jednak zniechęca do błądzenia wśród zbieraczy.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zycio