Nareszcie rydze, a i podgrzybków nie ubywa,

Czwartek, 6 października 2022 | dodano: 06.10.2022

Przed wjazdem do lasu porcja maślaków, i 6 rydzów, zastanawiałem się czy w ogóle wjeżdżać do lasu, czy robić pętlę za rydzami, ciekawość zwyciężyła, odwiedziłem dwie miejscówki, na której nie byłem już dawno w tym sezonie, jedna świerkowa, gdzie mam już stałą konkurencję innego rowerzysty, umiarkowane ilości malutkich podgrzybków i druga zagajniczek sosnowy na uboczu, który odwiedziłem w tym sezonie raz i jeszcze wtedy nie było grzybów, teraz zatrzęsienie grzybów bez śladów zbierania, potem jeszcze mała runda za rydzami i było warto, bo zebrałem ok. 30 sztuk, co u mnie jest rekordem

A to wcale nie miejscówka, widok z roweru, w drodze na miejscówkę, w głębi lasu ...

W drodze powrotnej kurs na Pogodno i uczta rydzowa dla wszystkich domowników (  cała reszta pierwsze degustowanie z prośbą o dokładkę, więc wyszło nieźle), a potem przerobienie grzybów, zawekowanie na weekend, tymczasem na kolację idą maślaki.

| 17:40 piątek, 7 października 2022 | linkuj Z przyjemnością czytam Twoje grzybowe reportaże a jesteś w tym poza wszelką konkurencją.
| 17:21 czwartek, 6 października 2022 | linkuj Przy DP 18 dziś widziałem bardzo dużo maślaków rosnących w rowach przy drodze.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rzyli