Orzechy zamiast trąbki umarłych

Czwartek, 27 października 2022 | dodano: 27.10.2022

Miał być wypad do Puszczy Bukowej w poszukiwaniu Lejkowca dętego, zwanego nie wiadomo czemu z języka niemieckiego i francuskiego "trąbką umarłych tj. Totentrompete i Trompette de la mort. Przyszła jednak informacja o przesyłce, po 15:00 wybrałem się na orzechy, których tylko dziś zebrałem ponad 5 kg, pierwsze są ją suche i wczoraj i oraz dziś je jadłem  - klasa Premium. Jak już się pokończą świeże owoce, w sezonie zimowym, jako dwie przekąski między posiłkami, jem bardzo często właśnie orzechy.

meteor2017
| 05:50 piątek, 28 października 2022 | linkuj W tym roku nie widziałem ani jednego lejkowca. W zeszłym roku w jednym miejscu był ich niesamowity wysyp, a w tym ani w tym, ani w innych w których je wcześniej spotykałem nie pojawił się ani jeden.
| 22:09 czwartek, 27 października 2022 | linkuj Tytuł wpisu bardzo intrygujący.
| 19:53 czwartek, 27 października 2022 | linkuj A to podobno samo zdrowie - mam na myśli orzechy, oczywiście.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zensp