Dobieszczyn - Trzebież lasem

• Temperatura -2.0°C
Niedziela, 5 lutego 2023 | dodano: 05.02.2023

Za Dobieszczynem w stronę Niemiec, przy tablicy pokazującej 1 km do granicy, zjazd w prawo w las, potem przecięcie szosy na Nowe Warpno,  i dalszy ciąg drogą nr 20 i nr 14 aż do Trzebieży,  W założeniu pojeździć po nieco piaszczystych drogach i wykorzystać nocny mróz.  W drodze powrotnej  chciałem przetestować zielony szlak pieszy  odbijający od 14, ale temperatura poszła do góry i jazda w terenie nie była już przyjemnością, powrót na 14 i przez Drogoradz,  Nową Jasienicę i drogę nr 27  i Pogodno powrót do domu.

Licznik pokazywał około 85 km, ale cały czas szwankował, chyba za słaba bateria, więc wartość ta była zaniżona.

Marecki
| 18:58 niedziela, 5 lutego 2023 | linkuj U mnie w puszczy na lekko prześwietlonych przestrzeniach twardość dróg szybko puściła, ponownie robiąc błoto. Ale im ciemniej tym się trzyma. Jest szansa że zapowiadane parę zimniejszych nocy, nieco poprawi sytuację. Gratki za dystans.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa licas