Nowe drogi w Puszczy Goleniowskiej - pętla

Sobota, 22 kwietnia 2023 | dodano: 22.04.2023

Tam wzdłuż S-3 i skrótem leśnym przez Goleniów, powrót przez Goleniowski Park Przemysłowy

Pierwotnie  w planach był przejazd przez osadę Borowik w Puszczy Goleniowskiej,  i przejazd całą drogą pożarową nr 4, w tym celu za
Babigoszczą  przejechałem pod mostem na lewą stronę drogi

Wjazd  na drogę pożarową nr 4 - przecinająca osadę Borowik - od tej strony okazała się  piaszczysta

Droga na Borowik przez który biegnie parę fajnych połączeń,  dawniej  jak biegła zwykła krajowa trójka był tu znak, teraz nic nie ma żadnych oznaczeń.  Celem  zapoznania  się z całą zachodnią stroną drogi aż do krzyżówki Rokita - Stepnica, pojechałem naokoło drogami asfaltowymi, ale planuję tu wrócić

Na wspomnianej krzyżówce, ( Rokita - Stepnica z S-3)    pojechałem w kierunku Stepnicy, do przetestowania  została  droga nr 4 , oraz droga nr 8, która wygląda zachęcająco, może nawet kiedyś tam jechałem, a jeżeli nawet to lata temu

Za rzeką Głowienicą przetestowałem  drogę pożarową nr 15 i ta droga jest świetnym skrótem przy jeździe w stronę morza  ( na Recław), jadąc nowym szlakiem rowerowym, wyjeżdżając na północ od Stepnicy w lasu,  nie trzeba już skręcać w kierunku Stepnicy, teraz  można  jechać w prawo  i po 1,4 km, skręcić na piętnastkę by skrócić drogę na Zielonczyn.

Ta odnoga na 14. też wygląda ciekawie, odbija  tam też szlak żółty

Nowych dróg było więcej,  jest co testować

| 18:59 niedziela, 23 kwietnia 2023 | linkuj Szczerze Cebie podziwiam za wszechstronne penetrowanie wcale nie pobliskich terenów, wręcz przeciwnie - tych oddalonych, dosyć mocno od Szczecina. Jesteś w tym niezmordowany. Tym razem szeroko opisałeś trasę swej bardzo długiej wycieczki i dodałeś wiele ciekawych zdjęć . Nie ma jak to młody duch spragniony nowości. Trochę górnolotnie to wyszło ale jestem pod wrażeniem.
Marecki
| 08:54 niedziela, 23 kwietnia 2023 | linkuj Ale pustki, uwielbiam :)
Brawa za mega dystans..

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ntrum