Szlak żółty - Osetna - Głazów koło Lipian przez pomyłkę

Niedziela, 24 marca 2024 | dodano: 24.03.2024

Miała być kontynuacja szlaku niebieskiego od Lipian, w pewnym punkcie pomyliłem drogi, myślałem, że jestem w nieco innym miejscu niż byłem, niewiele się pomyliłem, ale zmieniło to w zupełności kierunek. Zamiast na szlaku niebieskim  w kierunku Bań, przejechałem szlak żółty do Głazowa, jak już się zorientowałem było za późno.  Ktoś powie, gdybym miał nawigacje, to bym nie zabłądził.  Odpowiadam, gdybym miał nawigacje, nigdy bym nie przejechał tego żółtego szlaki na tym odcinku, a szlak niebieski i tak kiedyś zrobię ... mam taką nadzieję.

Głazów

Odwiedziłem też same Lipiany które miałem  pominąć

Poza tym jazda sportowa po starej trójce, szlak niebieski zostawiam na kolejny raz, wtedy opisze wszystkie perypetie z nim związane.

Po sprawdzeniu wszystkich dróg, zjazdowych w mojej opinii, tylko ten zjazd ma sens  przy chęci przejechania szlaku niebieskiego.

Jarek | 10:01 wtorek, 26 marca 2024 | linkuj Nawigacja to urządzenie pomocnicze, pomocne ale czasami zawodzi wtedy umiejętność posłużenia się mapą i kompasem jest bezcenna.
Oba szlaki są dobrze widoczne na stronie : waymarked trials hiking, na kompie.
Dobrej zabawy.
Ja w najbliższym czasie chce odnaleźć lotnicza wieże nawigacyjna koło Czachowa.
Pzdr.
| 20:34 niedziela, 24 marca 2024 | linkuj Jestem pod dużym wrażeniem długości i oryginalności Twoich wycieczek - szczerze podziwiam. Obszerny opis trasy plus zdjęcia na medal.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emius