Leopoldshagen - pętla

Niedziela, 14 kwietnia 2024 | dodano: 14.04.2024

Niepewna pogoda, zapowiadany wiatr z zachodu, który a jakże był i to całkiem niezły.  Pojechałem więc na jeden możliwy sensowny kierunek  na zachód korzystając z ochrony jaką dają lasy Puszczy Wkrzańskiej, przynajmniej częściowo, z perspektywą powrotu z bardziej sprzyjającym wiatrem.

Trzy warianty na jazdę:

a) jadę na zachód w pewnym momencie, wiatr będzie tak silny, że nie da rady jechać i będę wracał z wiatrem w plecy
b) pojadę na Ueckermuende i dalej do Anklam i przez wyspę Uznam pojadę do Świnoujścia
c) skręcę gdzieś po drodze na południe i zrobię  jakąś tam pętlę, którą na bieżąco wybiorę

Ostatecznie zwyciężyła trzecia opcja, dziś treningowo więc skupiłem się na jeździe i rozglądając się wokół jakie i gdzie odchodzą drogi z myślą o kolejnych bardziej turystycznych wypadach

Trasa: Szczecin - Dobieszczyn - Hintersee - Ludwigshof - las - Ahlbeck - Luckow -  Dorfstrasse - i dalej cały czas prosto, początkowo szlak żółty, miejscami lekko piaszczysty, poza jednym niewielkim odcinkiem dało radę jechać - Ueckermuende - szlak rowerowy -  Grambin -  Leopoldshagen   - Neuendorf A ,  droga  B 109 do  Heinrichsruh - Torgelow -  Pasewalk - Krugsdorf - Zerrenthin - Loecknitz - Lubieszyn - CC - Szczecin

Skrót przez las Ludwigshof - Ahlbeck

Skrót przez las Luckow - Ueckermuende  - chodziło oczywiście o wiatr,  las jednak dużo daje :)

Do Neuerhof piękną asfaltową drogą, tam odbiłem w prawo na krajową B-109,  widok do tyłu, tak wygląda, ale warto pamiętać, że  to tylko krótki odcinek tak wygląda, od miejscowości Neuersdorf A , są fajne asfalty w co najmniej dwóch kierunkach

Jak na tą drogę  było  dziś spokojnie, to jeszcze nie sezon powrotów z nad morza, więc wykorzystałem to,  by sprawdzić co tu się zmieniło i czy jest jakaś nowa droga rowerowa wzdłuż szosy ?  Dawno mnie tu nie było.

Pojawiła się takowa na odcinku do Ferdinandshof - tu się wreszcie jechało tak szybko ,  że wygląda  na to, że zapomniałem zrobić zdjęca

Na Pasewalk

Przed Pasewalkiem zjazd na Krugsdorf - stąd do Zerrenthin - tu spotkanie z drogą krajową B 104 i prosto na Lubieszyn i dalej do Szczecina z wizytą na CC