Trzęsacz z rekordem życiowym

Niedziela, 2 czerwca 2024 | dodano: 02.06.2024

Trasa: Szczecin - Rurzyca - Goleniów - Miękowo - Rokita - Wysoka Kamieńska - Kozielice - Niemica - Jatki - Świerzbno - Pobierowo - Trzęsacz - Pobierowo - Świerzbno - Stuchowo -  Mechowo - Golczewo - Moracz - Rokita - Miękowo - Goleniów - Rurzyca - Załom  - dokrętka jak na zdjęciu i dodatkowo do wyrównania do kolejnej dziesiątki runda po parku Żeromskiego.

Rokita - pałac

Kościół w Kozielicach, udało mi się wejść do środka

Pałac w Benicach, do którego wiodą ślady zaginionego skarbu katedry kamieńskiej        https://www.youtube.com/watch?v=2JtVpJTTGLI

Wypatrzona wykuta data przy drodze, jak mniemam jest to data  wybudowanej drogi  ze Świerzbna w stronę Gryfic

Golczewo

Dłuższy postój na drodze z Rokity w kierunku trójki i dalej Stepnicy

Dokrętka km pod Załomiem na dawnym zjeździe z Załomia w kierunku trójki

Warto było nie tylko ze względu na km, ale i dlatego, że napotkałem tam pierwszego maślaka

meteor2017
| 21:34 sobota, 8 czerwca 2024 | linkuj Niezła trasa :-) Ja po dobiciu do dwusetki jakoś nie miałem natchnienia by przebić ten dystans.
jotka
| 18:59 czwartek, 6 czerwca 2024 | linkuj Dawno nie zaglądałem do Ciebie niesamowity dystans gratuluję!
| 20:38 niedziela, 2 czerwca 2024 | linkuj Znakomity rekord. Myślę, że wcześniej przygotowałeś trasę tej bardzo interesującej wycieczki. Wiele historycznych obrazków, rzetelnie opisanych a na deser maślak. Moje gratulacje.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iadls