Pod Schwedt - po borowiki - wyszły kanie

Niedziela, 23 czerwca 2024 | dodano: 25.06.2024

Bardzo pracowite dni poprzedzające wyjazd,  tak więc wykorzystałem niedzielę  tylko do   stosunkowo krótkiego, jak na weekend,    wypadu , by sprawdzić miejscówkę na borowiki z przed tygodnia.

To było do przewidzenia przy tych temperaturach,  wręcz z setek mijanych tydzień wcześniej borowików , prawie nic nie zostało.  Znalazłem tylko 2 borowiki usiatkowane i pierwszy w tym roku borowik szlachetny, choć robaczywy, pojawiły się natomiast kanie, łącznie kilkanaście sztuk,  wszystko razem pokroiłem i podsmażyłem  z cebulą, przyprawami i serem gorgonzola i wyszło bardzo fajne nadzienie do naleśników.

Druga część ( bez sera)  którą  się podzieliłem z tego co wiem poszła do ziemniaków i też smakowała .

| 19:01 wtorek, 25 czerwca 2024 | linkuj Prawie sto kilometrów ale to dla Ciebie drobiazg, natomiast interesująco i smacznie prezentuje się przepis na naleśniki z serem gorgonzola. Mniam, mniam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa opnal