Neubrandenburg

Niedziela, 7 lipca 2024 | dodano: 07.07.2024

Granica w Lubieszynie - nocą

Do Strasburga ( Uckermark) wzdłuż krajowej B - 104, tam opuściłem drogę główną, zresztą pustą i w większości z wydzieloną drogą rowerową, by przetestować bardziej kameralny wjazd do Neubrandenburga i nie jechać w obie strony tą samą drogą

Dalsza trasa, tu było najciężej, pod wiatr i pod górę, zwłaszcza do Kreckow

Kościół w Kreckow

Dalej na Rühlow

Tam napotkałem nowy szlak rowerowy, kierunek  na Uckermuende powoduje, że jest nowy szlak do przejechania na przyszłość,

W Warlin jest duże gospodarstwo, z samoobsługowymi automatami gdzie można kupić w automatach m. in. mleko,  jajka miód itp.

Szlak do Neubrandenburga  prowadzi polnymi drogami, ale dosyć dobrze utrzymanymi.

Neubrandenburg - miasto "czterech bram" z  zachowanymi murami obronnymi:

Podwójne bramy robią wrażenie,

Powrót główną drogą tj.  drogą 104 aż do granicy w Lubieszynie, i dalej przez Dobrą, Głębokie, Pogodno.

Cölpin

A tam  nowe pomysły na kolejne szlaki rowerowe

Wiatrak w Woldegk

| 21:53 niedziela, 14 lipca 2024 | linkuj Jak bym chciał mieć tyle wolnego czasu aby coś długiego zaliczyć,chyba na emeryturze a tobie Marku Wielkie gratulacje za kolejne ponad 200 km
| 18:11 niedziela, 7 lipca 2024 | linkuj Podziwiam Twoją inwencję w planowaniu atrakcyjnych wycieczek nie bacząc na porę dnia, tu chyba nawet nocy. Moje uznanie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chnaw