Jeżynobranie - "Wielki finał"

Piątek, 19 lipca 2024 | dodano: 19.07.2024

Na maksa, aż się zamknięcia nie domykały i jeszcze pojadłem,  pojemnik duży  starczył na 14 słoików  "jeżynelli", czyli  czyli przetworów z jeżyn z kakao, czekoladą, w dwóch wersjach, gorzką i gorzką z wiśniami,  oraz wanilią. Samego pełnotłustego kakao zostało dodane 0,5 kg, prawdziwa bomba magnezowa, przeciwutleniaczy, polifenoli i i innych podobnych związków.

Mały pojemnik, to na dziś wieczór i  jutro,  jeżyny z białym makaronem i śmietaną 18 %, ideał na upał , koniecznie ,musi być podane na zimno

Taki prosty patent ," szeroka deska" , rzucana na zarośnięte przez krzaki jeżynowe  i nie tylko np. pokrzywy  powierzchnie.  Wystarczy rzucić  na wierch i   przydeptać i można  szybko drążyć tunele i wchodzić, tam gdzie nikt inny nie wchodził, do tego grube ubranie, kurtka, rękawice, sekator, płyn na komary i poranna pora, by wytrzymać w takim stroju

Podstawowe potrzeby i zapasy jeżynowe zrobione, teraz jeżeli nadarzy się okazja  mogę zbierać mniejsze porcje na bieżące potrzeby, no chyba, że coś mi się jeszcze odmieni i wyjdzie inaczej.

meteor2017
| 13:41 środa, 24 lipca 2024 | linkuj Ciekawy patent z tą deską... ale w pełnym rynsztunku, to i deska do przedeptania niepotrzebna ;-D

Ja to jednak zbieram na lekko, bo za gorąco... albo za długo śpię ;-) no cóż, jest wybór - albo się nie wyspać, albo zaliczyć komplet zadrapań.
| 19:55 sobota, 20 lipca 2024 | linkuj Biorę z internetu z głowy, czasem coś wymyślę i okazuje się, że niezależnie ode mi ktoś też wpadł na ten sam pomysł, a czasem nie.
| 18:24 piątek, 19 lipca 2024 | linkuj Brawa za chyba rekordowy zbiór jeżyn. Ciekawy jestem skąd się wziął przepis na przetwory z jeżyn ?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asudo