Jeżynobranie - Wielki finał bis

Niedziela, 21 lipca 2024 | dodano: 21.07.2024

No i nie dotrzymałem słowa ...:)  i wyszedł jeszcze jeden duży zbiór, tym razem w Podjuchach, przy nasypie kolejowym, który kilka dni temu tak niespodziewanie  mnie rozczarował,  im wyżej, tym bardziej czarno,najbardziej przy samych torach, dół dopiero rozpoczyna dojrzewanie, podobnie jak nie rozpoczęło się jeszcze owocowanie, na pobliskich stanowiskach, na opuszczonych działkach.

Spostrzeżenia o tyle ważne,  że główna tegoroczna miejscówka jest zagrożona, bo związana z dawną kamienicą,  którą już o lat próbuje się sprzedać,  nie ma już lokatorów, więc za rok, dwa, w każdym momencie dawne ogrody mogą zostać sprzedane i przeznaczone na inne cele budowlane.  Istotne jest więc poznawanie i obserwowanie innych miejscówek i by wyciągać jak najlepsze wnioski w przyszłych latach.

meteor2017
| 13:41 środa, 24 lipca 2024 | linkuj A ja dopiero wczoraj wybrałem się po raz pierwszy na jeżyny bo wcześniej z gorąco :-/
| 07:43 poniedziałek, 22 lipca 2024 | linkuj Fascynująca jest ta Twoja pasja zbieranie nie tylko jeżyn.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ejsza