Alert, niewybuch i zamknięte drogi

Piątek, 26 lipca 2024 | dodano: 27.07.2024

Wpierw na jeżyny, by zebrać porcję na bieżącą konsumpcje, nadal jeżyn tyle, że można by wiadrami zbierać, w  Podjuchach przyszedł alert, że ma być zamknięta droga  S-3 od węzła Klucz do  Gardna z powodu ewakuacji niewybuchu i tyle .. ponieważ droga nr 31  była spokojna  ruszyłem w  stronę Gryfina, w pewnym momencie zaczął się duży ruch,  chcąc uniknąć korka ruszyłem w stronę Starych  Brynek by przez Chlebowo i Gardno dojechać do Gryfina.  Za Starymi Brynkami po paru  km jazdy pod górę stali strażacy i poinformowali o zamknięciu drogi i musiałem wracać do punktu wyjścia widocznego na zdjęciu.,  jak widać, nie tylko ja zawracałem, to potęgowało tylko korki.

Proste pytanie które zadałem  Panom którzy blokowali drogę,  dlaczego nie było nikogo na początku drogi, kto by informował, że kilka km dalej droga jest nieprzejezdna.  Już po powrocie dowiedziałem się, że nieprzejezdna była też droga z Radziszewa do Gardna, a całe Chlebowo było ewakuowane, ale oczywiście w Radzieszewie na początku nie było również żadnego patrolu, który by o tym informował.  Jakie to polskie, gdy są różnego rodzaju remonty bez przejazdu, jadę ... jadę, a w miejscu gdzie mogę tylko zawracać, stoi znak, że przejazdu nie ma.

DK 31  i krzyżówka z drogą na Stare Brynki, te wszystkie samochody pojechały niepotrzebnie by po kilku km zawrócić,  skręcając i włączając się z powrotem do ruchu było masę niebezpiecznych sytuacji. Zadam ponownie retoryczne pytanie,   czy to tak trudno pomyśleć i informować o zamknięciu drogi na jej początku, a nie na samym środku ? -

Ostatecznie do Gryfina dojechałem przez Żabnice, a potem przez Mescherin, Rosówek i CC do domu.,