Szczecin miasto

Sobota, 1 stycznia 2011 | dodano: 01.01.2011

Początkowo celem była wyprawa nad morze, pierwszy etap miał prowadzić do Goleniowa boczna drogą przez m.in Załom, Rurzyce. Jak się okazało droga utrzymana jest tylko do granicy miasta, dalej na całej szerokości pokryta grubą warstwą czystego lodu. Oblodzone także progi zwalniające na przejściach dla pierwszych, pobocze, chodniki o ile są, bo nic nie widać. Wobec braku innej dostępnej rowerzystom drogi ( główna droga do Goleniowa to droga ekspresowa) powrót do Szczecina i dalej objazd po mieście min. Wały Chrobrego, dworzec PKP, Pomorzany, Jasne Błonia, Głębokie. Rano bardzo silny wiatr.

| 20:45 środa, 5 stycznia 2011 | linkuj Odnośnie przemarzania stóp, wydaje mi się że równie ważne są skarpety, też miałem ten problem, proponuje wybrać się do CETUSA na I piętro, ceny dochodzą do 100 zl ale warto. Dziś wyjechałem z domu koło 4 rano wróciłem o 18.00 ( nie tylko jeździłem na rowerze), nawet jeżeli odejmiemy czas spędzony w pociagu to trochę godzin zostało. Pomimo to nie miałem problemu z marznącymi stopami, w tych samych butach w "zwykłych skarpetach" - po dwóch, trzech godzinach nie czułem palców u nóg.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zieup