cel, zachód słońca nad morzem

Niedziela, 13 marca 2011 | dodano: 13.03.2011

Dzisiaj za cel postawiłem sobie obejrzenie zachodu słońca nad morzem. Cel się nie udał, bo było pochmurnie ale i tak wycieczka się udała. Rano miałem dziś różne sprawy do załatwienia, więc wyruszyć mogłem dopiero po 11.00, stąd też ostateczny cel podróży mógł być tylko jeden Kamień Pomorski, pociąg stamtąd odjeżdza najpóźniej.

Trasa standartowa: Szczecin - Goleniów - Moracz - Wysoka - Parłówek - Dziwnówek - Kamień Pomorski. Nowością był powrót z nad morza do Kamienia Pomorskiego. Objechałem go dookoła i po raz pierwszy wjechałem ul. Szczecińską.

Słońca nie widziałem.

Zaczęto coś robić przy drodze z Kamienia Pomorskiego do Dziwnówka. Tu gdzie wykopany jest dół, jeszcze nie dawno rosły drzewa. Szkoda, ale wygląda na to, że wycinka w tym wypadku miała uzasadnienie. Sam remont konieczny, w niektórych miejscach mie ma asfaltu a najechanie na niektóre koleiny, grozi wywrotką.

Nowo wyremontowana ulica Szczecińska w Kamieniu Pomorskim.

Sukces, mamy pierwszą z prawdziwego zdarzenia drogę rowerową między Świnoujściem a Kołobrzegiem. Może się mylę i jest jeszcze jakaś inna porządna droga rowerowa, ale jakoś nic nie przychodzi mi do głowy. Długość ok, 3,8 km

Ciąg dalszy, wjazd do miasteczka

Koniec lub ja kto woli początek drogi rowerowej przy ulicy Szczecińskiej w Kamieniu Pomorskim, widok na drogę w kierunku Szczecina.

| 16:57 niedziela, 27 marca 2011 | linkuj Jestem pełen podziwu dla Ciebie, bo strasznie się "rozbrykałeś", co trochę długie wycieczki, stale nowe, odległe trasy a do tego sympatyczne opisy plus stosowne zdjęcia. Podziwiam i gratuluję.
sikorski33
| 23:52 poniedziałek, 14 marca 2011 | linkuj Pogoda ta przyszła do nas he,he. Dystansu pogratulować:)
Pozdrawiam
athena
| 19:18 poniedziałek, 14 marca 2011 | linkuj Oj, wielka szkoda żeśmy się rozminęli :))
| 18:43 poniedziałek, 14 marca 2011 | linkuj 19:47
jurektc
| 17:46 poniedziałek, 14 marca 2011 | linkuj Ścieżki rowerowe rosną nam jak grzyby po deszczu :):):)
Fajny dystans.
O której odjeżdza ostatni PKP z Kamienia?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zwina