ćwiczenie jazdy po śniegu

• Temperatura -11.0°C
Sobota, 4 lutego 2012 | dodano: 04.02.2012

Wyjazd przed 10.00 na Jasne Błonia i krótkie spotkanie ze szczecińskimi cyborgami:

Następnie przygotowanie roweru do jazdy w postaci, ustawienia optymalnego ciśnienia w kołach i powolna jazda w kierunku Głębokiego i dalej przez Pilchowo do Bartoszewa, celem przyzwyczajenia się do nowych warunków pogodowych ( czytaj: śniegu), zwłaszcza, że na posiadanych aktualnie oponach, po śniegu jeszcze nie jechałem.

Wkrótce okazało się, że zapomniałem termosu, chciałem w Bartoszewie wstąpić do tamtejszej karczmy i pojechać "pętlą sławoszewską". Okazało się, że nie wziąłem też kluczy od zapięcia rowerowego. Zostałem więc bez picia i możliwości wejścia do jakiegokolwiek lokalu, celem zjedzenia lub wypicia czegoś ciepłego. Żarcia w taką temperaturę nie zabieram z domu, bo nie jadam mrożonek. Nie pozostało mi nic innego jak powrót do domu.

Rano bardzo mrożno, do -14, w chwili wyjazdu -11,5 stopnia, w Bartoszewie wiszący termometr wskazywał -9. W drodze powrotnej szybki wzrost temperatury do -3 stopnia ( w chwili powrotu), po niecałej godzinie, w chwili kiedy piszę relacje, spadek do -5.

Szkoda, że tak krótko, ale jutro też jest dzień.

sargath
| 10:07 niedziela, 5 lutego 2012 | linkuj Nie cyborgami tylko jednym cyborgiem, Misiaczem :-)
Misiacz
| 22:50 sobota, 4 lutego 2012 | linkuj Zaraz tam cyborgami, toż ja na Kozie pojechałem :)))
jarrek-removed
| 15:41 sobota, 4 lutego 2012 | linkuj z tą jazdą nie jest źle, ale praktycznie do wczoraj było tak fajnie - bez śniegu.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mocho