Loecknitz - promocja na akcesoria rowerowe, szlabany i spotkanie z Gadzikiem :) - wyjazd o świcie

Środa, 18 kwietnia 2012 | dodano: 18.04.2012

Zdjęcie dnia. Jezioro Głębokie. Dyskusja o nowo postawionych szlabanach przy wjazdach do lasu, wywołała ciekawość, której efektem był przejazd północną stroną jeziora Głębokie. Nie było mnie tam od lat.

Szczerze mówiąc, nie widzę problemu, miejsca dość z dużym zapasem. Zgadzam się, że problemem może być przejście z wózkiem dziecięcym tym bardziej inwalidzkim, ale problemem nie jest sam szlaban. Trzeba po prostu usunąć kamień i wyrównać nawierzchnie po lewej stronie. Jako rowerzysta nie czuje się tu dyskryminowany, ale zadowolony, że będę miał miej spięć z kierowcami jeżdżącymi po lasach.

Dla porównania wjazd do lasu w Niemczech.

W Loecknitz co trzeba załatwione, ponadto w Netto przy skrzyżowaniu pojawiły się w promocyjnych cenach akcesoria rowerowe: kaski, oświetlenie, zapięcia ( tego raczej nie polecam) oraz liczniki firmy Promphete - 15 funkcji, bateria oraz instrukcja po polsku w cenie 3,99 EUR czyli 16 zł. Produkcja Made in Germany no i sam licznik firmowy, Promphete to stara firma rowerowa z ponad 100 – letnią tradycją. Akcesoria tej firmy można kupić w innym sklepie „1001 drobiazgów” na tyłach ww. Netto.

Niestety zapomniałem kupić jajek „jedynek”, jak ceny się utrzymają będzie to kolejny hit eksportowy w Loecknitz.

Smutnym zdarzeniem było wycięcie prawie wszystkich starych drzew przydrożnych przy wjeździe do Loecknitz. Może będą przebudowywać starą betonową drogę, może drzewa były w złej kondycji, trudno powiedzieć.

W drodze powrotnej w Lasku Arkońskim spotkanie z Gadzikiem, którego pozdrawiam.

| 05:56 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj Twój blog to skarbnica informacji. A co do szlabanów to nie należy generalizować, część z nich utrudnia swobodny dostęp do lasu dla rowerzystów. Nie należymy do jakiejś dzikiej grupy społeczeństwa by szukać przejście przez krzaczory.
| 21:13 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Dzięki za cenne informacje na temat możliwości zakupów rowerowych elementów w Löcknitz. Kilka dni temu byłem w tamtejszym Netto ale z naszej branży niczego nie było.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acaja