Świnoujście - Warszów

Wtorek, 1 maja 2012 | dodano: 01.05.2012

Świnoujście – Warszów, w oddali Międzyzdroje.

Zwykła przejażdżka po dłuższej przerwie, na początku brałem pod uwagę możliwość zwiedzania Lubina oraz Wapnicy ale piaszczyste drogi szlaku rowerowego od strony Wolina spowodowały, że dałem sobie dziś z tym spokój, trzeba będzie tam pojechać od strony Międzyzdrojów. Ponadto kilka razy zbaczałem ze szlaku by ocenić jakość kilku lokalnych dróg.

Jazda praktycznie cały czas pod silny wiatr, nad samym morzem prognozowano siłę wiatru na 11 – 13 metrów na sekundę.

Powrót pociągiem, w pociągu tłumy ale podstawiony został nadzwyczajnie długi skład tak więc nie było problemu, masa rowerzystów. Znacznie gorzej było by gdyby jeździły tam szynobusy „Pesy „w czterema miejscami na rowery.

W Szczecinie upalnie nad morzem zimno pomimo włożenia ciepłej bluzy oraz długich spodni, zimny wiatr robił swoje.

| 15:12 czwartek, 3 maja 2012 | linkuj Tak łatwo się nie przeziębiam. Oczywiście najlepiej się nad morze wybrać w tygodniu i to poza sezonem.
| 16:53 środa, 2 maja 2012 | linkuj Rzeczywiście była dość duża różnica temperatury ...moja Agata strasznie zmarzła w Pobierowie ...a my troszkę się smażyliśmy ! Pewnie się podziębiłeś ..... Muszę zrobić sobie wycieczkę taką , ale oczywiscie w tygodniu ....będzie mniej ludzi , nie ?
| 23:05 wtorek, 1 maja 2012 | linkuj Wiatr nie tylko Tobie dziś dokuczył :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edyni