po wędzoną rybkę do Trzebieży

Czwartek, 10 maja 2012 | dodano: 10.05.2012

Wyjazd tuż przed 12.00 na rybkę do Trzebieży do wędzarni rekomendowanej jakiś czas temu przez Gada. Jedna skonsumowana na miejscu, reszta widoczna na zdjęciu zabrana do domu. Coś mi się wydaje, że będę tam częstym gościem. Trasa przez Tanowo, drogę leśną 27, Nową Jasienice i dalej czarnym szlakiem do Trzebieży. Powrót tą samą trasą.

| 19:39 czwartek, 17 maja 2012 | linkuj Rzut bereten od budynku dawnego dworca kolejowego. Stojąc plecami do budynku dworca idziemy w lewo na koniec ulicy, która łączy się z główną ulicą, kilka metrów dalej jest widoczny kiosk.
Jaszek
| 17:20 piątek, 11 maja 2012 | linkuj Dokładnie, jak Jarek powiedział tak było :-)
Właśnie Twój wpis i to sugestywne zdjęcie mnie natknęło.
jarrek-removed
| 15:07 piątek, 11 maja 2012 | linkuj Jackowi smaku narobiłeś i musieliśmy pojechać .
| 18:16 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj o jeju ...ten łosoś wędzony na ciepło !!!! Kupę lat temu tutaj kupiłam gdzie Ty , a do dziś pamiętam ten smak !!! niebo w gębie ! :))))
| 18:13 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj Mniam. :)
| 16:17 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj Czuję zapach tej rybki wędzonej :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa escia