poranna jazda nad morze

Wtorek, 1 stycznia 2013 | dodano: 01.01.2013

Wyjazd o godzinie 6.00, bardzo wietrznie i chwilami deszczowo. Powrót PKP. Do Niewiadowa bocznymi drogami, później skręciłem do Babigoszczy przez Dzisną, by trzymać kierunek wiatru. Dobrze zrobiłem, bo gdy wracałem z plaży do Kamienia prędkość chwilami wynosiła 10 – 12 km na godzinę.

Wolałbym inną opcje, wystartowanie z plaży po północy do Szczecina, ale wiatr to wykluczał.

[url=http://photo.bikestats.eu/zdjecie,347010,krajowa-trojka-w-noworoczny-poranek.html][/url

Krajowa trójka w noworoczny poranek.

| 20:44 wtorek, 8 stycznia 2013 | linkuj Siwobrody, błąd, byłem samotny, bo pewna znaną rowerzystkę spotkałem dopiero jak wysiadłem w pociągu, konkretnie to Ona mnie spotkała.
| 19:00 poniedziałek, 7 stycznia 2013 | linkuj Rewelacyjny początek roku, raz że to Nowy Rok a do tego szósta rano. Moje uznanie.
siwobrody
| 12:25 środa, 2 stycznia 2013 | linkuj Wszystkiego dobrego w ten nowy rok.
Obyś zawsze szczęśliwie wracał z wycieczek.
Przy okazji nawet się nie pochwaliłeś że powrót pociągiem nie był samotny bo miałeś towarzystwo pewnej znanej w naszych kręgach rowerzystki.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa serwo