"skręcenie i naderwanie w obrębie (strzałkowego) i piszczelowego wiązadła". - przerwa w jeżdzeniu z nierowerowego powodu.

• Temperatura -6.0°C
Poniedziałek, 21 stycznia 2013 | dodano: 21.01.2013

Narazie 14 dni w gipsie, potem jak będę miał mniej szczęścia operacja łękotki.

Wpis dedykuje tym, którzy przesrzegają przed jazdą zimą na rowerze, bo to
niebezpieczne,
oraz by nie chodzić po górach, nie jeździć po jezdni i takie tam.

Przyczyna wypadku: byłem na wybiegu z psem do którego przyłączył się kompan, celem zabawy. Gdy stałem tyłem, rozpędzony bydlak, walnął mnie w tył nogi, tak, że wyleciałem w powietrze i upadłem na dupę. Śnieg więc był tu pomocny, bo zamortyzował wypadek, a mróz zmniejszył ból.

Ból mam gdzieś, najbardziej mnie martwi przewa w jeżdzeniu, mam nadzieje, że nie będzie za długa.

W swoim życiu naprawdę sporo bywałem w sytuacjach niebezpiecznych, chodziło się po lodzie i w zimie bo górach nie tylko polskich, jeździło się , po niebzpiecznych drogach i nigdy nie miałem złamania ani zwichnięcia, a dziś stanąłem na bezpiecznym polu i to wystarczyło by odjechać karetką.

davidbaluch
| 19:21 środa, 1 maja 2013 | linkuj No podobnie jak mój synek. Tylko on ma dwa i pół roku i przekonał się już co jest naprawdę niebezpieczne.
| 15:56 poniedziałek, 28 stycznia 2013 | linkuj Przyłączam się do życzeń, wracaj szybko na rowerowe trasy.
| 11:49 czwartek, 24 stycznia 2013 | linkuj Dziękuje wszystkim za dobre słowo !
siwobrody
| 19:30 środa, 23 stycznia 2013 | linkuj Przyłączam się do wyrazów współczucia i życzeń powrotu do zdrowia.
Ale z tym psem to jest tak jak z jazdą na rowerze : im więcej się jeździ tym bardziej nabiera wprawy w bezpiecznym jeżdżeniu a im częściej się przebywa z dużymi psami tym bardziej się uczy czego można się po nich spodziewać.
Moje "maleństwo " waży niecałe 40 kg a zwali rozpędem każdego z nóg . Stąd nigdy nie spuszczam psa z oczu jak biega.
Pozdrawiam
jurektc
| 19:58 wtorek, 22 stycznia 2013 | linkuj Ci mądrale co tylko ględzą ostrzegają i takie tam nie maja pojęcia o przyjemnośći z jazdy rowerem i nigdy nie będą jej mieć.Bo rower widzieli tylko na zdjęciach.
Szybkiego powrotu do zdrowia i do roweru.
Shrink | 09:09 wtorek, 22 stycznia 2013 | linkuj Życzę szybkiego powrotu do pełnej sprawności.
| 22:38 poniedziałek, 21 stycznia 2013 | linkuj Wracaj do zdrowia jak najszybciej!
| 20:55 poniedziałek, 21 stycznia 2013 | linkuj Wyrazy współczucia ! I szybkiego dochodzenia do formy życzę !

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tbree