Hammelstall - megalit, kurhan, jezioro via Loecknitz PT

Czwartek, 30 maja 2013 | dodano: 30.05.2013

Były trochę inne plany, ale wypadł mi pilny kurs do Loecknitz, jak się okazuję, nawet w tak uczęszczanej okolicy można znaleźć coś nowego. Dziś celem były stare grobowce koło Hammelstall koło Brussow. Na Głębokim natknąłem się za ekipę Gadabagiennego. Pozdrawiam serdecznie.

Zrobiona trasa: Szczecin – Loecknitz – Bruessow, Hammelstall, Bruessow, Gruemberg, Bagemuehl, Wollin, Krackow, Hohenholz, Nadrensee, Pomellen, Kołbaskowo, Warnik, Warzymice, Szczecin. Sporo podjazdów, terenu, w drodze powrotnej pod wiatr, ostatnie minuty w deszczu.

Hammelstall – grób megalityczny.

url=http://photo.bikestats.eu/zdjecie,384860,do-kurchanu.html][/url]

Hammelstall – kurhan.

Wypoczynek przed wspinaczką na wzgórze. Ogólnie bardzo fajne miejsce, ale i tak nie może się równać z naszą polską Grzybnicą, którą odwiedziłem już jakiś czas temu:

Hammelstall – Krebsee. Obok miejsce na wypoczynek i ognisko.

Źródełko pod Wollinem.

Hohenholz – trzeba poczekać do jesieni.

Hohenholz.

Pierwszy raz drogą Hohenholz – Nadrensee. Druga połówka była gorsza. W połowie drogi pojawił się dziwny znak informujący o żółtym, o ile dobrze pamiętam, szklaku, skręcającym w lewo do lasu. Ciekawe, gdzie prowadzi?

Pierwszy raz starą drogą Pomellen – Kołbaskowo. Granicy prawie nie widać.