Nad morze z rekordem

Niedziela, 16 czerwca 2013 | dodano: 16.06.2013

Szczecin - Goleniów - Zielonczyn - Wolin - Sierosław - Kołczewo - Świętouść - Kołczewo - Międzywodzie - Kamień Pomorski plus powrót z Dąbia.

Nowy rekord od czasu urazu nogi. Nie jest źle, jeżeli się weźmie pod uwagę, że 3 marca było 15 km, a w lutym z dwoma kulami miałem trudność by przejść przez próg domu. Chyba nadchodzi czas by przekroczyć cyfrę 150 km?

Pierwszy raz przejechany fragment Sierosław - Kołczewo, fragment drogi rowerowej R-10, przynajmniej na mapie, bo żadnego oznakowania w terenie nie widziałem.

url=http://photo.bikestats.eu/zdjecie,392163,wolin-unin.html][/url]

Wolin - Unin. Aleja kilka lat temu przeznaczona do wycinki z okazji remontu drogi. Ocalona dzięki protestom i groźby UE cofnięcia dotacji.

Dąb w Chynowie.

Okolice Chynowa.

Pierwszy raz na drodze z Wrzosowa do Radawki. Dalej nie jechałem za to odkryłem fajny sklep czynny codziennie od 8.00 - 22.00 także w niedzielę. Sklepik w kontenerze, dobry na zakupy jak nie ma się ze sobą zapięcia rowerowego.