Puszcza Goleniowska i dobry uczynek

Niedziela, 20 października 2013 | dodano: 20.10.2013

Trasa: Szczecin - Goleniów - Zielonczyn - Łąka - Przybiernów - Moracz - Goleniów - Szczecin

Parking przydrożny.

Droga na Zielonczyn.

url=http://photo.bikestats.eu/zdjecie,438739,jezioro-przybiernowskie.html][/url]

Jezioro Przybiernowskie.

Moracz – Goleniów.

Dąb w Niewiadowie.

Z cyklu „dobre uczynki” przy drodze z Goleniowa do Miękowa. Jak rano jechałem te drzewko leżało na ziemi, przewrócił się palik wraz z całą osłoną. Nie wiem jak się ono nie złamało pod takim kątem? Wbić palika nie było jak jak, ze względu na rozrytą ziemię, więc go zdjąłem i wieczorem drzewko było wyprostowane. Obok inny palik był mocno przechylony więc go wbiłem z powrotem. Innym razem jak jechałem była zerwana wstążeczka, więc ją zawiązałem. Trwało to kilka sekund, nie zmęczyłem się, a zysk być może na kilkaset lat. Wydaje mi się, że czasami lepiej się po coś schylić niż czekać aż się samemu na tym wywali, w myśl zasady „ale nie ja to rzuciłem”, to zdanie piszę dosłownie nie w przenośni, na podstawie innych obserwacji.

| 15:38 środa, 23 października 2013 | linkuj Moje uznanie za całokształt działalności - dobry uczynek - świetny dystans - wyborne zdjęcia.
| 21:31 niedziela, 20 października 2013 | linkuj drzewko będzie wdzięczne ..tak właśnie nalezy postępować ! :))) no i widze ,że nadal masz zaparcie na te długaśne wycieczki ...super !
| 19:58 niedziela, 20 października 2013 | linkuj Szacunek. :) Z ręką na sercu przyznaję, że chyba bym na coś takiego uwagi nie zwrócił jadąc rowerem. ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rkres