Złota polska jesień ...

Czwartek, 24 października 2013 | dodano: 24.10.2013

Sam nie wiedziałem, dokąd dziś dojadę, wiedziałem tylko, że chciałem podziwiać klimaty złotej polskiej jesieni, brałem pod uwagę jezioro Woświn, pięknie musi teraz wyglądać, park pałacowy w Płotach, mosty kolejowe na linii z Ulikowa do Piły, pięknie same w sobie, dodatkowo położone w lesie i nad różnymi rzeczkami. Ostatecznie wyszła pętla do Nowogardu, szczególnie chciałem zobaczyć jedyną chyba tak piękną w okolicach Szczecina, aleją bukową prowadzącą do Dobrej. Poniżej kilka jesiennych fotek.

Aleja bukowa © dornfeld

Dęby pod Danowem © dornfeld

Polna droga pod Nowogardem © dornfeld

url=http://photo.bikestats.eu/zdjecie,439912,wyszomierz.html]
Wyszomierz © dornfeld
[/url]

W planach był, skrót wyszedł objazd z Wyszomierza do Osiny © dornfeld

Ruiny zamku w Dobrej © dornfeld

url=http://photo.bikestats.eu/zdjecie,439928,600-letnia-lipa-sw-anny-w-kliniskach.html]
600 - letnia Lipa św. Anny w Kliniskach © dornfeld
[/url]

Grzybów ciągle bardzo dużo © dornfeld

Misiacz
| 00:09 piątek, 1 listopada 2013 | linkuj Zoomowanie dobrze wpływa na klimat zdjęcia.
| 15:58 piątek, 25 października 2013 | linkuj Nie ma już śladu po dawnych dolegliwościach o czym świadczy kolejny, imponujący dystans ale tym razem dołączam się do wyrazów zachwytu w związku ze zdjęciami wyjątkowej urody. "Twoja" jesień jest szczególnie piękna - moje uznanie.
srk23
| 12:59 piątek, 25 października 2013 | linkuj Faktycznie, pierwsze zdjęcie robi piorunujące wrażenie (jak Ty znajdujesz takie miejsca...już wiem, bardzo dużo jeździsz i muszę przyznać że dzięki Tobie można zauważyć wiele ciekawych miejsc w naszym regionie).
| 21:33 czwartek, 24 października 2013 | linkuj i bukowa i dębowa i brzozowa ...wszystkie zachwycające !!!! :)
davidbaluch
| 20:16 czwartek, 24 października 2013 | linkuj piękne zdjęcie to pierwsze.
rmk
| 20:06 czwartek, 24 października 2013 | linkuj Ta aleja bukowa to miód na me serce :) Piękna miejscówka :)
Zdjęcia ładnie skadrowane, miło się ogląda :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yodwo