Po mapy , dalej zwiedzanie i szukanie skrótów./ Rocznica

Czwartek, 3 kwietnia 2014 | dodano: 03.04.2014

Do Gryfina przez Ustowo , Kołbaskowo - Kamieniec- Pargowo. Bardzo dużo podjazdów, około 8 km piechotą, odcinaki z bruku, piachu. Było fajnie. Przy okazji, jutro mija I rocznica, kiedy po urazie zacząłem ponownie jeździć rowerem, od pierwszej nauki po Trasie Zamkowej, udało się wykręcić około 11900 km i wykręcić 200 km, w ciągu dnia, czyli dokładnie tyle ile chciałem.

Najpierw po zakupy do Gryfina

Najpierw po zakupy do Gryfina © dornfeld

Po zakupu mapy ruszyłem na poszukiwanie skrótów - najpierw drogą Żurawie - Bartkowo
Po zakupie mapy ruszyłem na poszukiwanie skrótów - najpierw drogą Żurawie - Bartkowo © dornfeld

Tam najciekawszy był dawny młyn
Tam najciekawszy był dawny młyn © dornfeld

Ostatni kawałek przejezdnej drogi, potem tylko piachy, jako skrótu do Bartkowa nie polecam trasy
Ostatni kawałek przejezdnej drogi, potem tylko piachy, jako skrótu do Bartkowa nie polecam ! © dornfeld

a href="http://photo.bikestats.eu/zdjecie/469285/kosciol-w-bartkowie" title="Kościół w Bartkowie">Kościół w Bartkowie
Kościół w Bartkowie © dornfeld

Dzwon z 1753 roku
Dzwon z 1753 roku © dornfeld

Tam odkryłem piękną nową asfaltówkę do Gajki, kapitalny skrót z Gryfina i Szczecina do Bań
Tam odkryłem piękną nową asfaltówkę do wsi Gajki. Kapitalny skrót z Gryfina i Szczecina do Bań © dornfeld.Do Bartkowa najlepiej jechać przez Wirów np. Gryfino - Wirów - Bartkowo, Gryfino - Wełtyń - Wirów - Bartkowo lub z Podjuch przez Chlebowo, Wełtyń.
 Jeżeli się okaże, że droga przez Steklno , Babinek (nie ten koło Starego Czarnowa) jest względnie przejezdna, mamy gotowy przepis na jazdę bocznymi a jednocześnie przyzwoitymi drogami do Lubanowa, skąd można jechać droga rowerową do Bań, Swobnicy i dalej gdzie dusza zapragnie.

Mielenko Gryfińskie - kościół i pomnik ku czci poległych żołnierzy w I wojnie światowej © dornfeld

Krzyże żeliwne z pocz. XX, obok, niewidoczny kamienny ze słabo widocznym napisem z 1883 roku © dornfeld

Osuch, jedyny budynek, dawny młyn nad rzeką Tywa
Osuch, jedyny budynek, dawny młyn nad rzeką Tywa © dornfeld

W kierunku Chwartnicy, tam na znajome drogi aż do Babina
W kierunku Chwartnicy, tam na znajome drogi aż do Babina © dornfeld

Tam do Babinka by sprawdzić skrót do Nowego Czarnowa, to najładniejszy odcinek
Tam do Babinka by sprawdzić skrót do Starego  Czarnowa, to najładniejszy odcinek © dornfeld

Rzut oka do tyłu po wejściu do lasów,  w okresie wegetacji, wszystko musi być zarośnięte
Rzut oka do tyłu po wejściu do lasów, w okresie wegetacji, wszystko musi być zarośnięte © dornfeld

W rezerwacie, rozkopana droga przez buldożery, głębokie koleiny, z trudem się idzie, po opadach pokonanie trasy jest niemożliwe © dornfeld

Nigdy więcej szlaku przez trawiastą buczynę z Babinka do Nowego Czarnowa !
Nigdy więcej szlaku przez trawiastą buczynę z Babinka do Starego Czarnowa ! © dornfeld

Z Nowego Czarnowa pięknym skrótem do Kołbacza przez Dębina. Jechało się tak pięknie, że nie zrobiłem zdjęcia
Z Starego Czarnowa pięknym skrótem do Kołbacza przez Dębine.
Jechało się tak pięknie, że nie zrobiłem zdjęcia © dornfeld
Droga nieoznaczona w Starym  Czarnowie, skręcić należy przy cmentarzu.
Tu zdjęcie drogi do Rekowa. Dalej przez Jezierzyce do Szczecina.

Gryf
| 23:07 sobota, 5 kwietnia 2014 | linkuj Ooo, moje tereny :)
Droga przez Steklno do Babinka przejezdna (stary asfalt), część odcinka w Zaborzu z nową nawierzchnią. Z Babinka do Lubanowa ładny afalt, kładziony kilka lat temu.
Przyznam, że droga ze St.Czarnowa do Kołbacza przez Dębinę jest piękna - wiedzie przez pola uprawne po pofałdowanym terenie, a na szczytach wzniesień rozciąga się widok na okoliczny teren z puszczą bukową w oddali :)
Ten zjazd przy cmentarzu w drogę na wschód na Dębinę i Komorówko może odstraszać - dziurawa droga z pozostałościami bruku, ale to tylko jakieś 100 m do wiaduktu nad S-3 daej piękna wąska, czarna droga :)
davidbaluch
| 16:15 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj fajna historyczna trasa
rmk
| 08:26 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj Zarówno droga do Rekowa jak i jej zdjęcie są świetne :) Kolejna fajna Twoja relacja, czyta się je z przyjemnością :)
| 19:46 czwartek, 3 kwietnia 2014 | linkuj Faktycznie ! Już poprawiłem.
| 19:33 czwartek, 3 kwietnia 2014 | linkuj Chyba zamieniłeś Nowe Czarnowo ze Starym. ;)

Świetna, przydatna relacja!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa azega