Ekspresowa wymiana napędu.
-
DST
4.48km
-
Temperatura
19.0°C
-
Sprzęt Kalkhoff
-
Aktywność Jazda na rowerze
O dziwo dziś nie czuje w ogóle wczorajszej wycieczki z "dwójką z przodu". Korzystając z dobrej formy, wybrałem się do serwisu, by wymienić napęd. Od grudnia wyjechałem standardowe 8000 z hakiem, bez żadnych metod dwóch, czy trzech łańcuchów, czyszczenia ogniw, prócz przejechania szmatką. Korba wytrzymała prawie 25 tysięcy km.
Nawiązując do korby dziś zapłaciłem trochę więcej, bo wymieniłem ją na typ z "wymiennymi talerzami", co wiązało się z wymianą innych elementów. Korzystam tylko z jednej zębatki, tak więc w dłuższej perspektywie to ekonomiczne rozwiązanie.
Łańcuch i kaseta inna niż chciałem, gdyż nie było ich na stanie, ale na jesień, zimę, coś tańszego będzie w sam raz. Napęd był jeszcze cały czas sprawny, z wyjątkiem tego, że wczoraj, przy ruszaniu z wysokiego biegu łańcuch zaczął spadać, brak było innych oznak zużycia.
Specyfikacja: Linka przerzutki Shimano 1,2mmxx2100nn ni - 8,49
kółka do przerzutki Rollerboys BDP-02 1 - 37,07
mechanizm korbowy FC -M521 48/36/26 170 MM - 141,49
suport Shinmano BB-ES25 68 X 121 wielop. wielop. 42,45
kaseta SHIMANO CS-HG 41 8 rz. 11-30 - 31,33 zł
łańcuch CS-HG 41 - 27,35 zł
pancerz przerzutkowy Accent 4 mm x 30 m 1,150 szt - 4,34
końcówka pancerza hamulca 6 szt - 2,88 zł
końcówki zaciskowe na linki - 0,20 zł
Usługa serwisowa (konserwacja i czyszczenie paru elementów) - 79,40 zł
okładziny Quadstop BBS ( na zapas) 12 - 30 zł
haracz, zwany eufemistycznie podatkiem VAT 65,83 ZŁ
Rower oddany do serwisu w południe, o 16:00 otrzymałem tel. że jest gotowy do odbioru.
Wymiana przy stanie licznika za rok 2014 r - 7995 km
Przebieg roweru - 24394 km
komentarze
Zdradź, jeśli to nie tajemnica, co to za sprawdzony serwis. Warto sobie polecać dobre warsztaty. :)