Nad morze inaczej

Wtorek, 9 września 2014 | dodano: 09.09.2014

Prawdopodobnie o tej porze,jeszcze bym śmigał, gdzieś na rowerze w zupełnie innym rejonie województwa zachodniopomorskiego, a częściowo także poza nim, gdybym wiedział to co teraz wiem. Jednak  była dziś opcja, że będę musiał być w domu po południu więc zrobiłem taką krótką wycieczkę z wczesnym powrotem pociągiem.

Parę rzeczy było nowych;

1. po raz pierwszy przejechałem drogę; Rekowo - Buszęcin - Jarszewo
2. po raz pierwszy przejechałem się drogą z Wrzosowa do Radawki i dalej -   wpierw polną, potem leśną do drogi 102 pod Łukęcinem.
3. po raz pierwszy zrobiłem sobie około dwukilometrowy spacer po plaży razem z rowerem

Na spacerze z pod Łukęcina do Dziwnówka.

Jeden z ostatnich bunkrów koło Dziwnówka, pamiętam czasy kiedy można było do nich wchodzić.

Łukęcin.

Droga z Rekowa do Buszęcina,  dalej asfaltowa do Jarszewa. W  Rekowie przy końcu wsi należy skręcić w lewo.  Jadąc w odwrotną stronę w Buszęcinie, gdzie kończy się asfalt należy skręcić w lewo.

Droga do Radawki.  Potem była droga brukowa, polna i kawałek w lesie, wyjechałem na drodze 102, przed słupkiem 35,5, o ile dobrze pamiętam.