Las

Niedziela, 14 grudnia 2014 | dodano: 14.12.2014

Lasy w okolicach Załomia, Wielgowa i na północ od DW 142 między trójką na drogą pożarową nr 8.  Jazda, bez planu, aby się przewietrzyć i nakręcić trochę km, sam nie wiem gdzie dokładnie byłem.

Obiekt w lesie, niedaleko parkingu przy DW 142.  Ma ktoś pomysł , co to jest lub co to było?

DK 142, nieukończony drugi pas planowanej autostrady. Tym razem  pojechałem na odcinku od drogi pożarowej nr 8  (słupek 4,5) w kierunku Szczecina.  Na tym odcinku będę jechał tylko tędy. Pomijając kilkaset metrów na początku, gdzie jest trochę porostów i na końcu, gdzie jest kilka nierównych płyt, jazda prawie niczym nie ustępuję tej na jezdni. Dalej przez lotnisko można dojechać do słupka 0,9.

Po raz pierwszy na szlaku czerwonym z Załomia do Wielgowa. Na wprost jedziemy do Wielgowa. Tuż za mostem możemy skręcić w lewo, w miejscu jak na zdjęciu i  skrótem dojechać na drogę 142.

Znak rozpoznawczy, patrząc w prawo widzimy drogę, przy której jest drzewo z charakterystycznym napisem.