Synkros - promocja - wymiana napędu

Czwartek, 12 lutego 2015 | dodano: 12.02.2015

Tradycyjna przedwiosenna wymiana napędu. Aktualny napęd ma dystans tylko 6 tys km, przy czym był on bardzo tani, gdyż nie było mojego ulubionego SRAMA   (kaseta SHIMANO CS-HG 41 8 rz. 11-30 - 31,33 zł i łańcuch CS-HG 41 - 27,35 zł ) i cały czas jest sprawny. Łańcuch praktycznie nie przeskakuje, choć jak się pokręci do tyłu, to spada na mniejszą zębatkę, ale to można wytrzymać, gdyż podczas jazdy zazwyczaj kręcę do przodu :) Tym niemniej jak co roku wiosną wszyscy rzucą się do serwisu, tak że nie raz nie ma nawet możliwości oddania roweru  z braku miejsca w magazynie. Dziś zadzwoniłem, by dowiedzieć czy się zaczął się ruch, okazuje się, że tak, dodatkowo do końca tygodnia jest promocja na części rowerowe i serwis, stwierdziłem, że nie ma na co czekać. W razie gdyby nie zdążyli do niedzieli umówiłem się, że w sobotę wezmę rower, by w niedzielę wykręcić jeszcze trochę km, po czym w poniedziałek odstawię go z powrotem. Dziwne to uczucie jak się nie ma na czym jeździć, nawet gdy jest to tylko parę dni, ale za kilka dni będę miał już to za sobą, a wiosnę zastanę z gotowym do trzaskania km rowerem.