Goleniów pętla

Środa, 18 lutego 2015 | dodano: 18.02.2015

Wszystkie drogi już przejechane, ale po raz pierwszy trasa zrobiona w takiej konfiguracji, dlatego tym razem narysowałem mapkę.  Aparatu nie brałem, bo zapomniałem, ale dobrze zrobiłem. Myślałem, że zrobię jakąś nową trasę przez las, ale wszędzie było błoto.  Zapomniałem dziś także wyjąć pieniądze z bankomatu, przez co zawróciłem koło Trasy Zamkowej na plac Żołnierza Polskiego, gdzie zostałem podwójnie zliczony na tamtejszej "zliczarce rowerowej."  Trasa niezbyt długa, ale dla utrudnienia wiał dosyć silny wiatr.

Mniej więcej, coś takiego:

| 06:25 środa, 25 lutego 2015 | linkuj Trasa niezbyt długa - aż strach pomyśleć co będzie od wiosny i przez lat. Szkoda jednak, że bez mapki bo goleniowskich terenów zupełnie nie znam przez wstręt do jazdy na prawobrzeże.
rmk
| 22:00 środa, 18 lutego 2015 | linkuj Wiatr dzisiaj był mocno upierdliwy również w Wielkopolsce. Niby nic ale jednak dał mi w kość.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epeza