Golczewo trening i trochę zwiedzania

Niedziela, 10 maja 2015 | dodano: 11.05.2015

W założeniu był to trening,  pomimo to co nieco, udało się zobaczyć.  Poniżej link do narysowanej mapki.  Późny wyjazd, powrót już po zmroku.

Most nad rzeką Gowienica, na trasie z Bogusławie - Rokita

Wjazd do Golczewa.

Pomnikowy dąb w dawnym parku przypałacowym w Błotnie. Pierwszy efekt wczorajszej wizyty na "Pikniku nad Odrą". Pobrałem bardzo ciekawe materiały dotyczące Pomorza Zachodniego. Teraz tylko znaleźć wolny czas.

Bodzęcin, przykościelny grobowiec von Flemmingów ...

wypełniony po brzegi trumnami, które można oglądać, przez widoczne na zdjęciu okienko. Zdjęcia nie wyszły, myślę,
że lepiej by było, gdyby na dworze było ciemno.

Kościół z profilu.

Tarnówko - wieża kościelna, jedyne co zostało z dawnego kościoła. Skorzystałem z okazji, że teren został oczyszczony w
ramach sprzątania  dawnego  przykościelnego cmentarza ...

i obejrzałem sobie wieżę od środka. Bardzo interesujący widok.

| 07:06 czwartek, 28 maja 2015 | linkuj Bardzo proszę, nie ma żadnego problemu.
Gość | 21:05 środa, 27 maja 2015 | linkuj Czy mogę umieścić link do tej strony na facebooku Golczewa - oficjalnej strony Gminy Golczewo? https://www.facebook.com/GminaGolczewo Pozdrawiam, Redaktor fan page Gminy Golczewo
| 16:41 poniedziałek, 11 maja 2015 | linkuj To będę musiał pojechać do Tarnówka bo ta wieża mi się bardzo podoba a zawsze w okół niej były krzaczory
| 06:29 poniedziałek, 11 maja 2015 | linkuj Morderczy dystans w katastrofalnej pogodzie a mój podziw tym większy, że nawet w takiej sytuacji chcesz i potrafisz znaleźć ciekawostki o charakterze historycznym i rzetelnie je udokumentować. Chapeau bas !

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wczet