Pierwsze podgrzybki

Piątek, 18 września 2015 | dodano: 18.09.2015

Nareszcie !. W sumie około 120 podgrzybków, 1 kozak przy drodze i 3 kanie. Grzyby były tylko na jednym sprawdzonym grzybnym polu ( tym najlepszym z najlepszych ) i to nie wszędzie, gdzie zwykle, lecz w wąskim pasie,. W innych sprawdzonych miejscach znalazłem tylko 1 grzyba ( czyli przez ponad połowę czasu nie było niczego). Przede mną nikogo nie było, byłem o świcie, zresztą w lasach ciągle pusto. W skrócie grzybobranie wyglądało tak: najpierw prosto na miejscówkę, przez kilkanaście minut nic, myślałem, że znowu nic i na środku pola zaczęły się grzyby, po kilka sztuk. Po obejściu postanowiłem zobaczyć gdzie indziej i wszędzie nie było, nawet grzybów trujących. Chciałem już wracać do domu, ale postanowiłem jeszcze wrócić na miejscówkę i po jakimś czasie trafiłem na 40 sztuk w obrębie kilku metrów, oprócz tego po dłuższym chodzeniu natrafiłem na grzyby w dwóch miejscach. To jeszcze nie jest wysyp, ale mam mam nadzieję, że jego zapowiedź.

W  lesie też kask się przydaję, jak nie ma w co wkładać grzybów.

| 17:02 sobota, 19 września 2015 | linkuj Całkiem obiecujący zbiór grzybów. Przed godziną (sobota 18:00) kolejny deszcz, więc grzyby z pewnością Ci jeszcze sprawią radość.
| 14:24 piątek, 18 września 2015 | linkuj A gdzie mapka z wycieczki? byśmy dowiedzieli się gdzie te grzybowe pole.
davidbaluch
| 14:02 piątek, 18 września 2015 | linkuj jakie mniam... Grzybki przybywajcie :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iauli