Maślaki i podgrzybki - Nowe Warpno

Sobota, 19 września 2015 | dodano: 19.09.2015

Niezbyt udany zbiór, ku mojemu zaskoczeniu na miejscówce w ogóle nie było grzybów, w Tanowie jeszcze nie ma wysypu. Wszystko wskazuje, że dużo lepiej jest bliżej Nowego Warpna, myślę, że tamta miejscówka spisała by się dziś dobrze, ale po 11:00 było już po zawodach. Za to pojeździłem sobie więcej niż planowałem.  Bardzo dużo kań przy drodze do Dobieszczyna, ale tylko w pierwszą stronę. W poniedziałek jadę  (najprawdopodobniej) do Loecknitz, może trafią się jakieś przy mniej uczęszczanych drogach.

Klasyk, maślaki duszone w śmietanie podawane z białym pieczywem najlepiej chrupiącą bułeczką.  Robota własna, jak zawsze w przypadku grzybów :)

| 14:27 niedziela, 20 września 2015 | linkuj Bardzo ładnie prezentują się Twoje zbiory grzybów a przy okazji blisko 100 km też budzi szacunek.
davidbaluch
| 06:22 niedziela, 20 września 2015 | linkuj ja chcę na grzyby, chyba zaraz jadę na rekonesans

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edyni