Górki pętla

Czwartek, 16 czerwca 2016 | dodano: 16.06.2016

Popołudniowa pętla dla kilosów. Powrót o północy.  Powrót przez Niemicę, Kozielice, Wysoką, Parłówko.  W Załomiu 12 km dokrętka. Z kolei w Ostromicach - kurki po 30 zł za kobiałkę.

Wczoraj z obawy przed zawaleniem zamknięto Most Cłowy. Pozostaje nielegalne przejście ( widziałem dwóch rowerzystów, którzy wybrali taki sposób)  lub Most Pionierów.

Zdecydowanie lepiej kierując się na Dąbie i Słoneczne, korzystać z przejścia na nitce północnej. Wejście mniej strome i dodatkowo z podjazdem dla wózków, rower można więc pchać.  W przypadku Dąbia jest też znacznie krócej.  Dla odważnych pozostaje jezdnia.

Wejście na nitkę południową.

Zejście w obu przypadkach jest bezproblemowe.

| 14:48 niedziela, 19 czerwca 2016 | linkuj Ja jakoś nie mogę wygospodarować tyle czasu żeby w końcu zaliczyć 200 km
| 05:43 niedziela, 19 czerwca 2016 | linkuj Przyłączam się do gratulacji za niebotyczny (dla mnie mnie) dystans i już ostrzę sobie zęby na kolejne zdjęcia grzybów, bo wreszcie solidnie popadało.
| 07:59 sobota, 18 czerwca 2016 | linkuj Można uniknąć tych schodów na nitce południowej korzystając ze słynnej "ścieżki przy skarpie" - jadąc od Basenu, trzeba przekorczyć dwa pasy zjazdu na Dąbie (teraz nie ma tam prawie w ogóle ruchu), a potem kontynuować jazdę ścieżką znajdującą się na pasie rozdzielającym wspomniany zjazd od wjazdu na Most Pionierów). Dojedziemy do chodnika na moście, a przy okazji unika się tych cholernych schodów uwiecznionych na przedostatnim zdjęciu.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa anico