Wielka d ... z jeszcze większych planów

Środa, 23 listopada 2016 | dodano: 23.11.2016

Jest 06:37 i właśnie powinienem siedzieć w pociągu do Kamienia Pomorskiego. W drodze na dworzec okazało się, że mam pękniętą obręcz. Żal, bo jest bardzo ciepło i bezwietrznie.  Mam zapasową  obręcz, kaseta chyba nie była tam zbyt wyjeżdżona więc mam nadzieję, że załapie, na całkiem nowym łańcuchu. W przeciwnym wypadku trzeba będzie się wybrać do serwisu, po zakup odpowiednich kluczy. Całe szczęście, że nie miałem kupionego wcześniej biletu, jedzenie też nie było przygotowywane, wreszcie  jak nigdy nie piłem w  domu kawy, tylko przygotowałem sobie ją do pociągu, bo stwierdziłem, że lepiej ją wypić tuż przed właściwą jazdą. Tak więc być może jeszcze trochę pośpię. Szkoda, ale bywają większe zmartwienia, oby tylko takie były w życiu.
Wg aktualnych ustaleń, obecnie padła obręcz:

Mavic A319 36/32
Mach szprychy założona 10 listopada 2013 roku.

Na obręczy znajduję się prawie nowa kaseta
kaseta SRAM PG-850  o przebiegu 262 km.

24. listopad, wczoraj zakupiłem zestaw do demontowania i zakładania kaset

Klucz do kasety PC - 126 -  12, 75 zł
Bacik Tobe  -                         21, 25 zł

Na tył została założona oryginalna obręcz z Kalkhoffa z kasetą używaną, o nieustalonym przebiegu, ale o ile pamiętam chyba nie był zbyt duży.

Kaseta SRAM - PG 850 , o przebiegu 265 km, została zdemontowana z uszkodzonej obręczy i na obecną chwilę schowana jako zapas.  Jeżeli nic nie będzie skakać, zostanie tak jak jest.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ponadto wczorajszy dzień spędziłem na poszukiwaniu dętek Dunlopa, ponieważ teraz obie obręcze mają ten wentyl, nie miałem już zapasu, dodatkowo wczoraj wystrzeliła dętka przy pompowaniu tylnego koła, więc nie miałem już nawet dętki do tylnego koła.  Szukałem w   Synkrosie 1 i Synkrosie 2, Kadzyńskim, Piłsudskiego - sklep  remoncie, Cetusie. Nie było nic, dopiero w sklepie za katedrą udało się bez problemu nabyć dętki Continentala.  Nie wiem skąd taka niechęć do tego rodzaju wentyli w Polsce, moim zdaniem o wiele bardziej niezawodnych od Presty ?

| 19:07 wtorek, 29 listopada 2016 | linkuj Dzięki za nieuzasadnione niczym uznanie. Odpowiedź wysłałem na prive :)
| 07:03 poniedziałek, 28 listopada 2016 | linkuj Jak to dobrze, że potrafisz sam sobie poradzić z wieloma czynnościami naprawczymi przy rowerze, no i dobrze wiesz co jest do tego konieczne - właśnie tego typu umiejętności bardzo mi brakuje mimo, że jeżdżę na rowerze dziesiątki lat.
| 16:14 środa, 23 listopada 2016 | linkuj Raz też miałem takiego pecha z Meridą.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ygasn