Awaria

Czwartek, 15 czerwca 2017 | dodano: 15.06.2017

Dokładnie na takiej kasecie, cudem,  wróciłem,   kaseta została zdjęta, bez kluczy i tzw. bata , trzymała się tylko na zapięciu koła  i wszystkie "talerze" były luźne.

Zdążyłem tylko zobaczyć trzy zeżarte maślaki, więc nawet się nie schylałem.

| 11:40 sobota, 17 czerwca 2017 | linkuj Nie, to była kaseta, z przed kilku lat, która została zdjęta, chyba, jak zmieniałem swój rower na obecny, bo było to tak dawno, że dokładnie nie pamiętam. Następnie założyłem ją w styczniu tego roku, jak kupowałem nową obręcz, bo stara się rozsypała. Czyli, w styczniu ze starej obręczy, zdemontowałem , obecnie założoną kasetę PG-850, a na nową obręcz założyłem kasetę, która leżała kilka lat u mnie w domu, pamiętam, że długo na niej jeździłem, może jakieś 1 - 2 tys. km. Teraz pojeździłem pół roku, dobre i to, lepsze to niż miała leżeć bezużytecznie w nieskończoność. Oto, co jest lepsze, Shimano, czy SRAM, nie dyskutuje, ja mam zupełne przeciwstawne doświadczenia.
| 16:25 piątek, 16 czerwca 2017 | linkuj Jak widać żadne awarie nie są w stanie Ciebie zdenerwować przynajmniej we wpisach. U innych znajomych widuję informacje na temat pojawiających się grzybów.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa utree