Dawne drogi

Niedziela, 8 kwietnia 2018 | dodano: 14.04.2018

Miało być gdzie indziej, to jest za Goleniów, ale przez wiatr w Klinikach zmieniłem trasę i dotarłem  do Bącznika, tam skręciłem w  prawo do lasu, na drogę oznaczoną żółtymi strzałkami.  Sam Bącznik jest już poza mapą.  Chociwelki ma mapie, nie ma, bo w tym czasie nie istniała.

Przyjechałem drogą leśną prowadzącą z Bącznika, w kierunku chociwelki.

Wjazd do lasu pod Przemoczem, na wprost droga prowadziła do Stargardu przez Poczernin.  Na mapie oznaczona górnym kółkiem czerwonym.

Tuż zaraz, w miejscu oznaczonym dolnym kółkiem czerwonym, skręciłem na Warchlinko.

Węzeł dróg, strzałka czerwona z drogą  na Poczernin

Prosto do Warchlinka.

Warchliinek.

Krzyżówka, dróg, strzałka, czarne kółko po prawej stronie.

Krzyżówka dróg, trasa leśna z Poczernina na lewo do Sowna, na prawo na Bącznik i dalej Goleniów. Węzeł wyznacza, słup milowy.  Czarna lewa strzałka, kółko środkowe.

Wyjazd pod Sownem. kółko czarne, po lewej stronie.

Słup milowy w tym miejscu.