Loecknitz po zmroku

Wtorek, 31 lipca 2018 | dodano: 31.07.2018

Jak Loecknitz to wiadomo, że po paczkę, a po zmroku, co nie trudno się domyśleć, by uciec przed upałem. I rzeczywiście było lekko, łatwo i przyjemnie, temperatura wahała się od 23 do 28 stopni w samym Szczecinie, Biorąc pod uwagę, że organizm adaptuję się do różnych temperatur, w czasie jazdy było nieraz wręcz przyjemnie chłodno, nic dziwnego, przy 45 stopniach w słońcu, 23 stopnie to istny mróz.  Po drodze w pierwszą  stronę tuż przed zamknięciem odwiedziłem Cmentarz Centralny,by  posprzątać, podlać kwiaty i się pomodlić.

| 15:52 środa, 1 sierpnia 2018 | linkuj Przynajmniej wieczory są przyjemnie ciepłe i można być na powietrzu również po zmroku.
| 07:11 środa, 1 sierpnia 2018 | linkuj Też mieliśmy w planie wycieczkę do Loecknitz ale upał szybko wybił nam te plany z głowy. Skończyło się na tradycyjnej wizycie na Cmentarzu Centralnym i nieomal wstyd się przyznać, że i w Auchan - Kuba jednak wręcz zadeklarował, że do Auchan więcej nie wstąpi.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa geipo