Dalszy ciąg wysypu.

Niedziela, 21 października 2018 | dodano: 21.10.2018

566 sztuki, 7 kg razem z koszem. W pierwszej części koszenie mikrusów na mchu, stąd do kosza weszła taka rekordowa ilość. W drodze powrotnej poszedłem zerknąć na stałą miejscówkę, gdzie ostatnio nie było grzybów, również tam ruszyło, ale nie byłem już tego w stanie skonsumować. Teraz przymusowe kilka dni przerwy, ale już jestem zadowolony, jeżeli weźmie się pod uwagę tegoroczne warunki.

Dzień krótki, więc  więc trasę do i z Goleniowa  przejechałem pociągiem.

Przedwczorajsze maślaki marynowane.

Las jesienią.

Grzyby na  drodze.

Zbiór

Na lewo suszenie i smażenie ,   na prawo do marynowania :)

| 18:06 wtorek, 23 października 2018 | linkuj W dość dawnych czasach mój zakład pracy (nie tylko mój) urządzał wycieczki w lasy goleniowskie na zbieranie grzybów. Twoje zbiory są imponujące jak przystało na głównego miłośnika grzybów w BS.
| 12:04 poniedziałek, 22 października 2018 | linkuj Jest co robić z taką ilością grzybów.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iedyn