Kołbacz - Stare Czarnowe - Puszcza Bukowa

Niedziela, 18 sierpnia 2019 | dodano: 19.08.2019

Nową jeszcze nie oddaną oficjalnie  drogą rowerową do Starego Czarnowa. Niewątpliwie bardzo przydatna inwestycja, która ułatwi poruszanie się w tym rejonie. Ze Starego Czarnowa ruszyłem drogą kołowską do Puszczy Bukowej, którą dojechałem do ulicy Smoczej.  Po drodze trzy borowiki ceglastopore, niestety robaczywe, szkoda, że nie wziąłem aparatu, ale też grzyb został sfotografowany już przeze mnie podczas tej wycieczki:

| 18:18 sobota, 24 sierpnia 2019 | linkuj Początek przy ulicy Pyrzyckiej , jadąc od strony Szczecina w pewnym momencie po lewej stronie będzie widać początek asfaltowej drogi rowerowej. Koniec w Starym Czarnowie na wysokości ulicy Szkolnej, droga biegnąca w przeciwnym kierunku. Droga oficjalnie jeszcze niedokończona, brak jest więc oznakowania, ale w pełni przejezdna.
| 19:51 środa, 21 sierpnia 2019 | linkuj A gdzie się zaczyna DDR-ka do Starego Czarnowa?
| 18:00 środa, 21 sierpnia 2019 | linkuj Cudowny okaz borowika - masz szczęście i wiesz gdzie szukać. Ciekawa informacja na temat nowej ścieżki rowerowej.
meteor2017
| 05:26 wtorek, 20 sierpnia 2019 | linkuj A ja takiego nigdy nie trafiłem.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa anico