Las

Środa, 2 grudnia 2020 | dodano: 02.12.2020

Wjazd do lasu przy pierwszej wiacie za Tanowem, gdzie zrobiłem sobie śniadanie i później różnymi ścieżkami i ścieżynami aż do Tatyni.

Po drodze w lesie  zebrałem reklamówkę śmieci Spotkałem także osobę, która uprawiała sport / spacer, która zgubiła kierunek do Tanowa, która również  miała torbę foliową  z zebranymi śmieciami. .Jak widać nie jestem sam.

Na oko, po grzybach jesiennych nie ma już śladu, pojawiły się gatunki zimowe.

| 15:13 czwartek, 3 grudnia 2020 | linkuj Myślę, że pojechaliśmy dzisiaj podobnie jak Ty, bo też skręciliśmy w okolicach wiaty w prawo drogą leśną nr 30 i kolejnymi drogami dotarliśmy do Tatyni. Niestety dziś nieśmiało zaczął padać drobny śnieg.
jotka
| 15:11 czwartek, 3 grudnia 2020 | linkuj He he my dziś też skręciliśmy za Tanowem w prawo drogą nr 30 a potem 29 i też wyjechaliśmy w Tatyni :)
| 19:09 środa, 2 grudnia 2020 | linkuj W końcu to już grudzień, więc jesienne grzyby miały prawo się skończyć.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ruchy