Puszcza Wkrzańska

Sobota, 23 stycznia 2021 | dodano: 23.01.2021

Szczecin - Tanowo - za Zalesie - skręt do lasu nieoznakowaną drogą - dojazd do drogi pożarowej nr 22,  dojazd do drogi pożarowej nr 14, Jezioro Piaski - droga na Myślibórz, przy wiacie skręt w prawo w las  - dojazd do drogi pożarowej nr 11, drogą pożarową do szosy Dobieszczyn - Nowe Warpno, kawałeczek na Nowe Warpno, zmiana planu, powrót do ronda, skręt na Trzebież - Jezioro Piaski ( śniadanie ) - droga pożarowa nr 14 do Zalesia, pod wiatą przygotowanie się na deszcz - powrót drogą pożarową nr 14 pod Trzebież, skręt na Drogoradz,  Nowa Janienica -  las -  do zakrętu przy szosie Tanowo - Dobieszczyn - kierunek Tanowo , drugie śniadanie - Szczecin

Rano, gdzieniegdzie trochę lodu z symbolicznym mrozem w terenie,  druga część w deszczu i topniejącym śniegu.

| 12:59 niedziela, 24 stycznia 2021 | linkuj A ja podziwiam za dokładny opis przebiegu trasy - oczyma wyobraźni wprost widzę którędy jechałeś. Zwłaszcza, że znam od lat opisywane tereny.
| 12:14 niedziela, 24 stycznia 2021 | linkuj Jak ja bym tak chciał,u mnie rekord 7.30
| 16:40 sobota, 23 stycznia 2021 | linkuj Dziękuję , o 05:30.
| 14:10 sobota, 23 stycznia 2021 | linkuj O której wyjechałeś? Gratki za kolejny duży dystans.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa luzla